Το OCEAN βασίζεται σε μια ευέλικτη προσέγγιση για την επίσημη αναγνώριση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των ενηλίκων, δημιουργώντας τη δυνατότητα ανάπτυξης διαδικτυακών και μικτών διαδικασιών Επικύρωσης Μη Τυπικής και Άτυπης Μάθησης (VNFIL). Κύριος στόχος του είναι να διευκολύνει και να επιταχύνει την επικύρωση των μη τυπικών και άτυπων γνώσεων και δεξιοτήτων που αποκτώνται στον τομέα της Προσθετικής Κατασκεύης (AM).
Συγκεκριμένοι στόχοι
- Να δημιουργηθεί ένα αξιόπιστο ψηφιακό σύστημα που μπορεί να διασφαλίσει την αυθεντικότητα και την εγκυρότητα της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης από τρίτο μέρος (π.χ., εργοδότες και ιδρύματα εκπαίδευσης και κατάρτισης), υποστηριζόμενο από ένα Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας και αναγνωρισμένο τόσο από το εκπαιδευτικό σύστημα όσο και από τον κλάδο.
- Να αναπτυχθούν εργαλεία ικανά να υποστηρίξουν τις διαδικασίες VNFIL τόσο σε διαδικτυακή όσο και σε μικτή βάση, επιτρέποντας έτσι την απλοποίηση της διαδικασίας και συμβάλλοντας στη βελτίωση της προσβασιμότητας των ενηλίκων στην ολοκλήρωση αυτών των διαδικασιών.
- Να εφαρμοστεί μια διαδικασία ανάπτυξης ικανοτήτων με συντονιστές ενηλίκων και πιλοτική εφαρμογή διαδικασιών VNFIL με επαγγελματίες με εμπειρία στην AM.
Η ψηφιακή λύση OCEAN περιλαμβάνει εργαλεία Αναγνώρισης Προηγούμενης Μάθησης (RPL) για συγκεκριμένες Θεματικές Ενότητες Κατάρτισης (CUs) στον τομέα της Προσθετικής Κατασκευής, εντός δύο Συστημάτων Πιστοποίησης: του Διεθνούς Συστήματος Πιστοποίησης Προσθετικής Κατασκευής (IAMQS) και των Ευρωπαϊκών Πιστοποιήσεων για Συγκολλήσεις.
Κατά την υλοποίηση του έργου αναμένονται να δημιουργηθούν τα εξής παραδοτέα:
- Ανάπτυξη μεθοδολογίας αναγνώρισης προηγούμενης μάθησης
- Βιβλιογραφική έρευνα σχετικά με πολιτικές και πρακτικές αναγνώρισης προηγούμενης μάθησης
- Αποτελέσματα συζητήσεων ομάδων εστίασης για τα χαρακτηριστικά μιας ποιοτικής διαδικασίας
- Εκπαίδευση εκπαιδευτών – Πιλοτική εφαρμογή προτεινόμενων εργαλείων
Εταίροι έργου
- AFPMA – Γαλλία (Συντονιστής φορέας)
- IDONIAL – Ισπανία
- European Welding Federation – Βέλγιο
- LZH Laser Akademie GmbH – Γερμανία
- ΔΑΦΝΗ ΚΕΚ – Ελλάδα
![]() | Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις. |





