EU GAMER: Το ψηφιακό παιχνίδι ως μέσο ενθάρρυνσης της υπεύθυνης πολιτειότητας

Τιτλος

EU GAMER: Το ψηφιακό παιχνίδι ως μέσο ενθάρρυνσης της υπεύθυνης πολιτειότητας

Ιστοσελιδα

Θεματικές

Ανθρώπινα δικαιώματα & Κοινωνική συμπερίληψη, Ψηφιακός Μετασχηματισμός, Εκπαίδευση & Κατάρτιση

Κωδ. Αναφορας

A10 (μέρος του έργου με κωδικό CERV-2022-CITIZENS- VALUES-101091458)

Ημ. Εναρξης

01/03/2024

Ημ. Λήξης

28/02/2025

Κατάσταση

Ενεργό

Τιτλος

EU GAMER: Το ψηφιακό παιχνίδι ως μέσο ενθάρρυνσης της υπεύθυνης πολιτειότητας

Λογοτυπο

Ιστοσελιδα

Κωδ. Αναφορας

A10 (μέρος του έργου με κωδικό CERV-2022-CITIZENS- VALUES-101091458)

Ημ. Εναρξης

01/03/2024

Ημ. Λήξης

28/02/2025

28/02/2025

Περιγραφή έργου

Σκοπός του έργου είναι να απλοποιηθούν οι Ευρωπαϊκές αξίες και να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ θεωρητικής γνώσης και εμπειρίας σε ο,τι αφορά την πολιτειότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα, την καλλιέργεια της συμμετοχής και της αίσθησης κοινωνικής ευθύνης. Εφαρμόζοντας τη μεταμορφωτική δύναμη των εικονικών (VR) και ψηφιακών περιβαλλόντων, οι συμμετέχοντες θα αντιληφθούν πώς οι εμπειρίες που βασίζονται σε παιχνίδια μπορούν αποτελεσματικά να εκπαιδεύσουν, να δυναμώσουν και να κινητοποιήσουν τα άτομα να συμμετέχουν πιο ενεργά στις κοινότητές τους, διαμορφώνοντας έτσι μια γενιά κοινωνικά συνειδητοποιημένων και ενεργών πολιτών. Κατά τη διάρκεια του έργου θα διαμορφωθεί μία σειρά εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων συνδημιουργίας μεταξύ μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών, γονέων και δημιουργών ψηφιακών παιχνιδιών. Έμφαση θα δοθεί στους μαθητές που σύντομα θα κληθούν να αναλάβουν τις πλήρεις υποχρεώσεις τους ως ενεργοί πολίτες, ιδιαιτέρως σε όσους φοιτούν σε σχολεία με έλλειψη ψηφιακών υποδομών ή σε μειονοτικές περιοχές.

Το έργο απευθύνεται σε Μαθητές 15-18 ετών, Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Γονείς, Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων

 

Προβλεπόμενες δράσεις

  1. Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Ενοτήτων
  2. Ενημερωτική εκδήλωση έναρξης του έργου
  3. Εκπαιδευτικές δράσεις με σχολικές μονάδες
  4. Εκπαιδευτικές δράσεις με δημιουργούς ψηφιακών παιχνιδιών
  5. Ανάπτυξη Διαδικτυακής Πλατφόρμας
  6. Ημερίδα αποτελεσμάτων 1ης φάσης υλοποίησης
  7. Game Jam
  8. Διαμοιρασμός και Αξιολόγηση παιχνιδιών Game Jam
  9. Παρουσίαση Αποτελεσμάτων

Για ενημερώσεις σχετικά με το έργο, πατήστε εδώ

 

Εταίροι

ΔΑΦΝΗ ΚΕΚ – Συντονιστής φορέας

Σύλλογος Δημιουργών Ψηφιακών Παιχνιδιών Ελλάδος – Εταίρος

 


Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις.

Περισσότερα Προγράμματα