Περιγραφή
Στόχος του BeWell είναι να στηρίξει τους νέους εργαζόμενους και τους επαγγελματίες εκπαιδευτικούς για την αντιμετώπιση των αυξανόμενων προβλημάτων ψυχικής υγείας που πλήττουν σήμερα τους νέους ενήλικες της Ευρώπης. Η προαγωγή της υγείας και της ευημερίας αποτελούσε πρωταρχικό μέλημα των εργοδοτών, αλλά οι απαιτήσεις για τη διασφάλιση της ευημερίας των εργαζομένων αυξήθηκαν μετά τη μετάβαση στην εξ αποστάσεως εργασία που προκλήθηκε από την πανδημία COVID-19. Μέσω της υλοποίησης του έργου Be-Well, στοχεύουμε στην παροχή μιας σειράς πόρων μικρομάθησης για την ευημερία σε νέους εργαζόμενους και επιχειρήσεις, που σκοπό θα έχουν την υποστήριξη προγραμμάτων μάθησης και την προώθηση της ευημερίας στο χώρο εργασίας.
Προβλεπόμενα αποτελέσματα και παραδοτέα του έργου
- BE-WELL Διαδραστική εργαλειοθήκη μικρο-μάθησης για την προώθηση ευεξίας: Οι εταίροι του Be-Well θα αναπτύξουν και μια σειρά από πόρους μικροεκπαίδευσης μέσω smartphone ( έξυπνων συσκευών), οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως υλικό αυτοβοήθειας και μάθησης από τους εργαζόμενους, είτε απευθείας στον χώρο εργασίας τους, ή μέσω διαδικτυακών καναλιών εάν εργάζονται εξ αποστάσεως. Αυτό θα σχεδιαστεί ως Προγραμματισμός Ευημερίας (Well-being Planner) και θα προβάλλεται ως ημερολόγιο 28 ημερών. Το ημερολόγιο των 28 ημερών θα περιλαμβάνει 28 μεμονωμένους και αυτοτελείς πόρους μάθησης, σε διάφορες μορφές όπως κουίζ, ψηφιακών διαλειμμάτων, σύντομων άρθρων ή ιστολογίων αναρτημένων στα Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα Be-Well, κινούμενων σχεδίων ή σύντομων βιντεοδιαλέξεων, προβληματισμών ή δραστηριοτήτων αυτοαξιολόγησης.
- BE-WELL Πρόγραμμα συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης για παρόχους επαγγελματικής εκπαίδευσης: Μέσω του προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών, στόχος μας είναι να εμπλέξουμε τους εκπαιδευτές ΕΕΚ σε ευκαιρίες επιμόρφωσης, ώστε να μπορούν να αναπτύξουν πόρους μικρομάθησης για την αντιμετώπιση των αναδυόμενων αναγκών της αγοράς εργασίας. Επιπλέον, θα δημιουργηθεί μια βιβλιοθήκη 35 Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (ΑΕΠ- 5 ΑΕΠ ανά εταίρο σε εθνικό επίπεδο) η οποία θα παρουσιαστεί μέσω της πλατφόρμας Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα Για όλους για να υποστηρίξει τους Υπευθύνους Ανθρώπινου Δυναμικού στις τοπικές εταιρείες να κατανοήσουν και να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες ευημερίας των νέων εργαζομένων στην μετά την πανδημία, οικονομία.
- BE-WELL MOOC: Με στόχο την παροχή πρόσβασης σε όλο το εκπαιδευτικό υλικό που θα αναπτυχθεί, το έργο Be-Well θα αναπτύξει επίσης μια διαδικτυακή πλατφόρμα μάθησης – που θα ονομάζεται Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα Για όλους. Η Πλατφόρμα Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα Για όλους θα προωθηθεί από όλα τα μέλη της ομάδας έργου ως μια ενιαία υπηρεσία για τους εργαζόμενους, τους εργοδότες, τους συμβούλους προετοιμασίας, τους μέντορες και τους εκπαιδευτές επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης για να αποκτήσουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό μας υλικό για την ευημερία.
- BE-WELL Έκθεση προτάσεων πολιτικής και πρακτικής: Με στόχο την υποστήριξη των επαγγελματιών και των υπευθύνων χάραξης πολιτικής που ασχολούνται με την ευημερία των εργαζομένων και την υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας, ώστε να ενσωματώσουν τους πόρους του Be-Well σε προγράμματα ευημερίας στον χώρο εργασίας, οι εταίροι του BeWell θα αναπτύξουν επίσης μια ‘Έκθεση Συστάσεων για την ανάπτυξη Πολιτικής και Πρακτικής.
Κοινοπραξία έργου
SOLUCIONES TECNO-PROFESIONALES CONSULTING (ES) – Συντονιστής φορέας: https://www.stpeuropa.eu/index2_en.html
Acta Foundation (BG) – Εταίρος: https://acta-foundation.eu/
Auxilium (AT) – Εταίρος: https://www.auxilium.co.at/en/
Mindshift (PT) – Εταίρος: https://www.mindshift.pt/en/homepage/
INSTITUTE OF DEVELOPMENT (CY) – Εταίρος: https://iodevelopment.eu/el/home-el/Spectrum
Research Centre (IE) – Εταίρος: https://spectrumresearchcentre.com/
ΔΑΦΝΗ ΚΕΚ (GR) – Εταίρος: https://kekdafni.gr/
Ακολουθήστε το πρόγραμμα
Ιστότοπος: https://be-wellproject.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/bewellerasmus
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/be-well-project
Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις. |