Ενότητα 1 – Εισαγωγή
- Να προσδιοριστούν οι παιδαγωγικοί στόχοι γενικά και να παρατηρηθούν οι προσδοκίες των εμπλεκομένων (εκπαιδευτικοί και μαθητές)
- Να διερευνήσει περαιτέρω την κατάσταση της τέχνης, κατονομάζοντας το υπόβαθρο και τα κίνητρα των εκπαιδευομένων όσον αφορά τη γνώση και την εμπειρία σε συλλογικό επίπεδο
- Κοινή οικοδόμηση της απαραίτητης εργασιακής και μαθησιακής κουλτούρας, η οποία θα αντανακλά τις κοινά συμφωνημένες αξίες και αρχές, ώστε όλοι να αισθάνονται ισότιμη μεταχείριση και να εμπλέκονται πλήρως ( Συμβόλαιο Μάθησης)
Ενότητα 2 – Εννοιολογικό πλαίσιο και ορισμοί
- Προσδιορισμός των σχετικών όρων και εννοιών γύρω από το θέατρο ως μέσο για εκπαιδευτικούς σκοπούς (μεθοδολογία/ εργαλείο/
δραστηριότητα) - Το θέατρο ως αντικείμενο εκπαίδευσης (ιστορία του θεάτρου, στοιχεία ενός θεατρικού έργου, το θέατρο ως έκφραση τέχνης, κ.λπ.)
Ενότητα 3 – Θεωρητικές Βάσεις και Πρακτικές Εφαρμογές της Διδακτικής του Θεάτρου
- Ολοκληρωμένη κατανόηση της θεωρητικής βάσης της θεατρικής διδασκαλίας και τους εξοπλίζει με πρακτικές στρατηγικές για την αποτελεσματική εφαρμογή της σε εκπαιδευτικά πλαίσια
Ενότητα 4 – Το θέατρο ως παιδαγωγικό μέσο και εργαλείο εκπαίδευσης
- Κατανόηση της παιδαγωγικής αξίας του θεάτρου ως μέσο προώθησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας
Ενότητα 5 – Το θέατρο στην κοινότητα / Αναστοχασμός στην μαθησιακή εμπειρία
- Οι συμμετέχοντες αναμένεται να μάθουν από τους συναδέλφους τους (εκπαιδευτικούς, καλλιτέχνες, κοινωνικούς λειτουργούς, λειτουργούς νεολαίας) με την επίσκεψη σε χώρους με νόημα (πολιτιστικά περιβάλλοντα) ή με την παρακολούθηση μιας θεατρικής παράστασης κ.λπ. Ο γενικός στόχος είναι να επιτευχθεί η απαραίτητη έμπνευση για να συνεχίσουν να μαθαίνουν και να διδάσκουν από και για το θέατρο στην εκπαίδευση