Σύνδεση θεωρίας και πρακτικής στον χώρο εργασίας: Μια προσέγγιση μικρομάθησης

42

Διάρκεια (ώρες)

Ανάλυση αναγκών κατάρτισης, εργαλεία μικρομάθησης, μελέτες περίπτωσης, δημιουργία πόρων μικρομάθησης

Περιεχόμενο

Υβριδική, Προσέγγιση PBL, Εργασία σε μικρές ομάδες, συνεργατική, Μάθηση μέσω πρότζεκτ

Μεθοδολογία

Συνέντευξη από κάθε συμμετέχοντα ή/και ανταλλαγή εμπειριών σε ζεύγη, με βάση δομημένες ερωτήσεις

Αξιολόγηση

Θεματικός Κύκλος

Ψηφιακές δεξιότητες, Εκπαίδευση εκπαιδευτών

Επίπεδο επιμορφωτικού προγράμματος βάσει EQF

Επίπεδο 3

Υλικό

Εγχειρίδιο για Εκπαιδευτές της προσέγγισης BEWELL Microlearning

Περιγραφή

Το σενάριο «Σύνδεση θεωρίας και πρακτικής στον χώρο εργασίας: Μια προσέγγιση μικρομάθησης» έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες των Μεντόρων στο χώρο εργασίας και των Εκπαιδευτών ΕΕΚ/Ενηλίκων. Στόχος του μαθήματος είναι να ενισχύσει τις ικανότητες των εκπαιδευτών, ώστε να μπορούν να παρέχουν θέματα σε ένα διαφορετικό προφίλ εκπαιδευομένων σε έναν πραγματικό χώρο εργασίας με σύντομους, εστιασμένους, σχετιζόμενους με το περιεχόμενο και το πλαίσιο τρόπους. Ο απώτερος στόχος είναι να ενισχυθούν οι δεξιότητες κριτικής σκέψης, επίλυσης προβλημάτων και προβληματισμού των εκπαιδευομένων.

 

Παρέχεται δωρεάν στα πλαίσια της πιλοτικής εφαρμογής του έργου Diverse Courses

Χαρακτηριστικά

Γνώσεις/Προκλήσεις: Το σενάριο αναγνωρίζει ότι πολλοί συμμετέχοντες είναι πρακτικοί μέντορες/εμπειρογνώμονες που μπορεί να μην είναι εξοικειωμένοι με τους παιδαγωγικούς όρους. Για την προσαρμογή, συλλέγονται πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές του αντικειμένου τους, τα χρόνια εμπειρίας και την εξοικείωσή τους με την πληροφορική.
Στάση/Συμπεριληπτικότητα:
  • Ενθαρρύνεται η συνεργατική εργασία και η εργασία που βασίζεται σε έργο για τη μείωση του χάσματος μεταξύ όσων έχουν θεωρητικά προηγμένο υπόβαθρο και των εμπειρογνωμόνων που βασίζονται στην πρακτική/εμπειρία.
  • Πρέπει να ενισχυθεί η κατανόηση της ποικιλομορφίας των μαθησιακών προσεγγίσεων και των διαφορετικών μαθησιακών στυλ.
  • Η συμμετοχή των έμπειρων μεντόρων στη μεταφορά γνώσεων πρέπει να θεωρηθεί πλεονέκτημα.
Δράση/Στρατηγικές:
  • Χρησιμοποιούνται στρατηγικές όπως η Μάθηση με βάση το έργο και ο συνεχής αναστοχαστικός τρόπος.
  • Στην υβριδική επιλογή, οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να αναλάβουν το ρόλο του μέντορα ομότιμων, παρουσιάζοντας παραδείγματα μικρομάθησης που έχουν αναπτύξει στο πλαίσιο της αυτορυθμιζόμενης μάθησης.

(προαιρετικό) εξοικείωση με λογισμικά δημιουργίας γραφικών

γνώση Ελληνικών ή Αγγλικών επίπεδο Β2+

Υποστήριξη της διαδικασίας μέσω της διευκόλυνσης της ομότιμης/συνεργατικής μάθησης (π.χ. σε αίθουσες διαλείμματος). Χρήση δραστηριοτήτων εξοικείωσης (Warming Up activities), σύντομων διαλειμμάτων για καφέ και εναρκτήριων συζητήσεων. Παρέχεται το Εγχειρίδιο για Εκπαιδευτές της προσέγγισης BEWELL Microlearning.

Η αξιολόγηση γίνεται μέσω συνέντευξης από κάθε συμμετέχοντα ή/και ανταλλαγής εμπειριών σε ζεύγη, βασισμένη σε δομημένες ερωτήσεις.

Αιτήσεις ανοικτές από 20/10/2024 μέχρι 1/11/2024

Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν 10/11/2024

Η συμμετοχή ειναι δωρεάν!

Συνημμένα

Φόρμα εγγραφής – αιτήσεις μέχρι 1/11/2024: https://forms.gle/N7NFXGF4J7DP7etx9

Προεπισκόπηση ερωτηματολογίου διάγνωσης αναγκών (σύνδεσμος)

Επικοινωνία – Υπεύθυνη/-ος Προγράμματος

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ